Show simple item record

dc.contributor.advisorJanele, Diāna
dc.contributor.authorMjasojedova, Anastasija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:19Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94632
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63134
dc.description.abstractJau no pašiem pirmsākumiem cilvēki centās panākt kustības sajūtu mākslā. Divdesmit pirmajā gadsimtā lielākā daļa iedzīvotāju nevar iedomāties savu dzīvi bez interneta, telefona, kur mēs redzam animācijas videoklipus, reklāmu utt. Šī darba mērķis ir izzināt animācijas izmantošanu īsfilmās un reklāmās, noteikt, kas tieši nepieciešams, lai izveidotu savu animāciju, kas neizskatītos nepareizi un neglīti. Uzzināt, kādas priekšrocības var dot 2D animācijas izmantošana, un viņu pamatprincipi, pretēji, kad vajadzētu izvairīties no tās ieviešanas. Uzzināt par dažādiem animācijas stiliem un to piemēriem. Iegūto informāciju turpmāk var izmantot veiksmīgas animācijas dizaina izstrādāšanai. Teorētiskā daļa palīdz izprast animācijas principus un tās veidus, un kur viņa tiek un var tikt pielietota. Empīriskā daļā autore analizēja īsus animācijas paraugus, un nonāca pie secinājuma, kas ir vajadzīgs multiplikācijas īsfilmā, lai piesaistītu skatītāju.
dc.description.abstractFrom the very beginning, people tried to achieve a sense of movement in art. In the twenty-first century, most of the population cannot imagine their life without the Internet, the telephone, where we see a lot of animated videos, advertising, etc. The purpose of this work is to learn the use of animation in short films and advertising, and to determine what exactly is needed to make your own animation that did not look wrong and ugly. Learn the benefits of using 2D animation and when to avoid it. Learn about different animation styles and their examples. The information obtained can then be used to develop a successful animation design. The theoretical part helps to understand the principles of animation and its types and where it is used. In the empirical part, the author analyzed short animation examples and came to the conclusion of how animations in a short film are needed to attract the viewer.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectanimācijas īsfilma
dc.subjectanimācijas principi
dc.subjectanimācijas vēsture
dc.subjectdizains
dc.subjectreklāma
dc.titleAnimācijas stilu tendences 21.gadsimtā
dc.title.alternativeTrends in Animation Styles in the 21st Century
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record