• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pastiprinājumu izmantošana datorikas stundās 5. klases posmā.

Thumbnail
Öffnen
299-95486-Gorbacova_Jekaterina_jm19047.pdf (749.1Kb)
Autor
Gorbačova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kiseļova, Rita
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis ir izpētīt pastiprinājumu izmantošanas saistību ar skolēnu motivācijas izmaiņām datorikas stundās 5. klasē un izstrādāt ieteikumus pastiprinājumu izmantošanai datorikas stundās. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkotā informācija par pastiprinājuma jēdzienu būtību, izmantošanu un saistību ar skolēnu motivāciju. Praktiskajā daļā veikta skolēnu un skolotāju aptauja par pastiprinājumu izmantošanu un saistību ar skolēnu motivāciju. Pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka biežāk savās stundās datorikas skolotāji izmanto tādus pastiprinājumus kā skolēnu paslavēšana par labi paveikto darbu stundā un iespēju par labu uzvedību/darbu stundas laikā stundas beigās skolēniem atļaut nodarboties ar kādu izklaidējošu aktivitāti, savukārt skolēnu atbildes liecina, ka pastiprinājumiem ir nozīme motivācijas stiprināšanai, bet tas nav vienīgais ietekmējošais faktors. Atslēgvārdi: pastiprinājumi, stimuli, motivācija, datorika
 
The aim of the research is to explore the relationship between reinforcement use and changes in student motivation during computer science classes in the 5th grade, and to develop recommendations for the use of reinforcement in computer science classes. The theoretical part of the study examines information about the concept of reinforcement, its use, and its relationship with student motivation. The practical part involves a survey of students and teachers regarding the use of reinforcements and their relationship with student motivation. The research results revealed that computer science teachers more frequently use reinforcements such as praising students for their good work during class and providing opportunities for positive behavior/achievement during lessons, such as engaging in some entertaining activity at the end of the lesson. However, student responses indicate that reinforcements are important for enhancing motivation, but they are not the sole influencing factor. Keywords: reinforcements, stimuli, motivation, computer science
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63175
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV