Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorLīcīte, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:30Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96024
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63190
dc.description.abstractDarba nosaukums: Mācību vide 5-6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās sekmētāja pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no teorētiskās literatūras analīzes un empīriskās daļas. Teorētiskajā literatūras analīzē ir aprakstīta analizētā pedagoģiskā, psiholoģiskā un filozofiskā literatūra par mācību vides un pašvadītas mācīšanās jēdzieniem, būtību un skaidrojumu, kā arī mācību vides ietekme bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanā. Empīriskajā daļā ir aprakstīts pētījuma metodoloģiskais raksturojums, mērķauditorija, praktiskais darbs mācību vides maiņai, autores veiktie novērojumi, vecāku aptaujas datu analīze un ieteikumi. Darba mērķis: izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās veicinošu mācību vidi un veikt mācību vides izmaiņas 5-6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanā Pētījuma jautājums: Kāda mācību vide sekmē bērna pašvadītu mācīšanos? Pētījuma laikā darba autore noskaidroja, ka bērna pašvadītu mācīšanos sekmē tāda mācību vide, kas sevī ietver mērķtiecīgi organizētu fizisko, sociālo un informatīvo apstākļu kopumu. Pētījuma bāze: Rīgas privātās pirmsskolas izglītības iestādes “X” mācību vide (grupa) 5-6 gadus veciem bērniem, 14 bērni vecumā no 5 līdz 6 gadiem, 14 vecāki. Atslēgas vārdi: mācību vide, pašvadīta mācīšanās, 5-6 gadus veci bērni.
dc.description.abstractAuthor of paper: Monta Līcīte Title of paper: Learning environment as self-directed learning promoter of 5-6 year old children in a pre-school educational institution. The paper consists of a theoretical literature analysis and empirical part. The theoretical literature analysis describes the analyzed pedagogical, psychological and philosophical literature on the concepts, nature and explanation of the learning environment and self-directed learning, as well as the influence of the learning environment in promoting children's self-directed learning. The empirical part describes the study's methodology, a description of the target audience, the practical work to change the learning environment, the observations made by the author, the analysis of the parents' survey data and recommendations. The goal of paper: to explore a learning environment that promotes self-directed learning for 5-6 year old children and make changes in the learning environment to promote self-directed learning of 5-6 year old children. The question of paper: What learning environment promotes to self-directed learning of a child? During the research, the author of the paper discovered that the child's self-directed learning is promoted by a learning environment that includes a set of purposefully organized physical, social and informational conditions. Study base: Riga private pre-school education institution “X” learning environment (group) for children aged 5-6, 14 children aged 5 to 6 years, 14 parents. Keywords: learning environment, self-directed learning, children 5 to 6 year old.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmācību vide
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectlearning environment
dc.subjectself-directed learning
dc.titleMācību vide 5-6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās sekmētāja pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeLearning environment as self-directed learning promoter of 5-6 year old children in a pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record