Mikroservisu lietojums biļešu tirdzniecības sistēmās
Autor
Stapkēvičs, Elvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Odītis, Ivo
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Palielinoties IT sistēmu lietotāju skaitam arvien vairāk ir jāpiedomā pie tā vai būs iespējams efektīvi apkalpot visus lietotājus. Viens no veidiem kā nodrošināt sistēmas darbību pie liela lietotāju skaita ir tās mērogošana. Mikroservisu arhitektūras pieeja nodrošina to, ka var mērogot tikai tos servisus, kuri ir pieprasīti un pārējiem atvēlēt mazāk resursu. Darba mērķis ir ieviest, izvietot un iztestēt biļešu tirdzniecības sistēmu, kas būtu veidota izmantojot mikroservisu arhitektūras galvenos principus. Implementētā sistēma tiks testēta uzģenerējot tūkstots lietotāju un tiks apskatīts sistēmas resursu patēriņš un veiktspēja. Due to the increase of user count in different IT systems it is more and more necessary to take into account whether it will be possible to serve all these users. One of the ways to make sure the system works with a large number of users is by scaling it. Microservice architecture ensures that only those services that are in demand can be scaled and it is possible to allocate less resources to other services. The aim of the work is to develop, deploy and test a ticketing system which would be developed using microservice architecture main principles. The implemented software will also be tested by generating a thousand users and the system's resource consumption and performance will be examined.