Klientu apkalpošanas sistēmas ieviešana (CRM) nekustāmo īpašumu apkalpotāju koplietojuma digitalizācijas platforma
Autor
Zariņš, Atis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs “ klientu apkalpošanas sistēma ieviešana (CRM) nekustāmo īpašumu apkalpotāju koplietojuma digitalizācijas platforma ” mērķis ir izveidot vienotu platformu ar kas nodrošina klientu apkalpošanu, klientu datu uzkrāšanu, un komunikāciju ar klientu valsts un pašvaldību neskatāmo īpašumu apsaimniekotajiem. Klientu apkalpošanas platformu paredzēta kā koplietojuma platforma valsts un nekustamo īpašumu apsaimniekotajiem, tā izvietošana paredzēta valsts nozīmes digitālajos datu centrā. Izpētes daļā autors apzināja valsts un pašvaldības nekustamo īpašumu apsaimniekotāju klientu apkalpošanas procesiem, to problēmām. Maģistra darba autors piedāvā izveidot vienotu klientu apkalpošanas sistēmas platformas ieviešanu atvērtā koda platformā. Turpmāk maģistra darbā autors izmantos terminoloģiju – klientu apkalpošanas platforma. Risinājums tiek izveidots projekta veidā. Maģistra darbs sastāv no 81 lapām, tas sastāv no 3 nodaļām, 23 Attēliem, 12 tabulām, 36. pielikumiem. The aim of the master's thesis "customer service system implementation (CRM) digitalization platform for real estate operators" is to create a single platform that ensures customer service, customer data collection, and communication with the managers of the client's state and local government intangible assets. The customer service platform is intended as a shared platform for state and real estate managers, its deployment is planned in digital data centers of national importance. In the research part, the author identified the customer service processes of state and municipal real estate managers, their problems. The author of the master's thesis proposes to create a unified implementation of the customer service system platform on an open source platform. In the future, the author will use the terminology - customer service platform. The solution is created in the form of a project. The master's thesis consists of 81 pages, it consists of 3 chapters, 23 Figures, 12 tables, 36 appendices.