Digitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību.
Author
Stašāne, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Digitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, veiktajiem novērojumiem un aptaujas rezultātiem, novērtēt digitālo mārketinga aktivitāšu ietekmi uz patērētāju uzvedību koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū caur dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējo literatūras avotu analīze, digitālo mārketinga instrumentu un statistisko datu izpēte, aptaujas un ekspertu intervijas veikšana, kā arī iegūto pētījuma rezultātu analīze. Darbs sastāv no 3 nodaļām: teorētiskās daļas, analītiskās daļas un empīriskās daļas. Darba apjoms: 80 lappuses, 41 attēls, 5 tabulas, 1 formula un 14 pielikumi. Darbā izmantoti 97 literatūras avoti. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība; koplietošanas automobiļu pakalpojumi; digitālā mārketinga instrumenti, lēmumu pieņemšana. The aim of the bachelor thesis "Digital marketing activities in the Latvian car-sharing market and their impact on consumer behaviour" is, based on theoretical aspects, observations, and survey results, to assess the impact of digital marketing activities on consumer behaviour in the car-sharing market through various digital marketing tools and to develop proposals for their improvement. The tasks of the work: analysis of scientific and general literature sources, research of digital marketing tools and statistical data, conducting a survey and expert interviews, as well as analysis of the obtained research results. The thesis consists of 3 chapters: theoretical part, the analytical part and the empirical part. The volume of the paper is 80 pages, 41 figures, 5 tables, 1 formula and 14 annexes. 97 literature sources. Keywords: consumer behaviour; car-sharing services; digital marketing tools, decision- making.