A/S Swedbank digitālā mārketinga stratēģija.
Author
Brakše, Annija Antuanete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “A/S Swedbank digitālā mārketinga stratēģija”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga stratēģiju un par digitālā mārketinga instrumentiem, kā arī uz klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt AS “Swedbank” digitālā mārketinga stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Lai varētu sasniegt izvirzīto mērķi, tika izveidoti vairāki darba uzdevumi, kuri ir saistīti ar digitālā mārketinga stratēģijas teorētisko aspektu izpēti; digitālā mārketinga instrumentu teorētisko aspektu un to efektivitātes novērtēšanas izpēti; digitālās mārketinga stratēģijas specifikas izpēti banku sfērā; analīzi AS “Swedbank” digitālajai mārketinga stratēģijai, salīdzinot to ar konkurentiem; aptaujas datu apkopojums un analīze; balstoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus AS “Swedbank” digitālās mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotiem, kā arī pielikumiem. Bakalaura darbs sastāv no 71 lapaspusēm, lai veiktu pētījumu, tika izmantoti 49 avoti, 10 attēli un 4 tabulas. The subject of the Bachelor thesis is "Swedbank Digital Marketing Strategy". The aim of the work is to evaluate the digital marketing strategy of AS "Swedbank" and develop proposals for its improvement, based on theoretical knowledge about digital marketing strategy and digital marketing tools, as well as on the results of customer surveys. In order to achieve the goal, several work tasks were set, which are related to the study of the theoretical aspects of the digital marketing strategy; the study of the theoretical aspects of digital marketing tools and their effectiveness evaluation; researching the specifics of digital marketing strategy in the banking sphere; analysis of Swedbank's digital marketing strategy, comparing it with competitors; collection and analysis of survey data; based on the results obtained in the study, draw conclusions and develop proposals for improving the digital marketing strategy of AS "Swedbank". The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, proposals, used literature and sources. The bachelor's thesis consists of 71 pages, 49 sources, 10 figures and 4 tables.