• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas.

Thumbnail
Открыть
303-94038-Miska_Anrijs_am20104.pdf (3.262Mb)
Автор
Miška, Anrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir Latvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas Basketbola savienība cīnās par savu un to pārstāvošo spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu un pakalpojumu atpazīstamību, līdz ar to ir nepieciešams aktīvi izmantot mārketinga komunikācijas, ar mērķi popularizēt savu pakalpojumu un produktu un piesaistīt ar vien vairāk jaunus līdzjutējus un sponsorus. Bakalaura darba pētāmā problēma ir nepietiekoša mārketinga komunikācijas izmantošana Latvijas Basketbola savienībā. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem, kā arī pētījuma rezultātiem, izpētīt Latvijas Basketbola savienības īstenotās mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs apjoms ir 80 lapaspuses bez pielikumiem, 1 tabula un 8 attēli.
 
The topic of the bachelor thesis is the possibilities of improving marketing communications implemented by the Latvian Basketball Association. The topic of the bachelor thesis is relevant, because the Latvian Basketball Association is fighting for the recognition of its players, products and services, so it is necessary to actively use marketing communications in order to promote its service and products and attract more and more new fans and sponsors. The research problem of the bachelor thesis is the insufficient use of marketing communication in the Latvian Basketball Association. The aim of the bachelor thesis is to research the marketing communications implemented by the Latvian Basketball Association, to reveal the shortcomings and to provide recommendations for their elimination, based on the theoretical aspects of marketing communications, as well as on the results of the survey. The bachelor thesis consists of 80 pages without annexes, 1 table and 8 pictures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63328
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV