Digitālā reklāma sociālajos mēdijos.
Autor
Leiboms, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Pētījuma mērķis ir izzināt veiksmīgas digitālās reklāmas veidošanas kritērijus Latvijas sociālo mediju patērētāju uzvedības un attieksmes pret digitālo reklāmu kontekstā. Bakalaura darba ietvaros tika izmantota zinātniskā satura analīze, anketēšana un datu analīze, lai iepazītu sociālo mediju lietotāju uzvedības tendences un attieksmi pret reklāmām. Pētījuma rezultāti liecina, ka izstrādājot digitālo reklāmu sociālajiem medijiem, reklāmdevējiem ir būtiski izvēlēties mērķa auditorijai atbilstošākos sociālos medijus, reklāmas satura un formāta veidus, kā arī prast izstrādāt reklāmu, kura spēj piesaistīt patērētāju uzmanību. Rezultātā, tika izstrādāti priekšlikumi sociālo mediju reklāmas pilnveidošanai, atbilstoši pašreizējām sociālo mediju lietošanas tendencēm un negatīvai attieksmei pret reklāmām. The aim of the research is to explore the criteria for creating successful digital advertising in the context of Latvian social media consumer behavior and their attitude towards digital advertising. Scientific content analysis, surveying, and data analysis were used to understand behavior trends and attitudes of social media users in the context of social media advertisements. The results of the study indicate that when developing digital advertising for social media, it is essential for advertisers to choose appropriate social media platforms, types of advertising content and formats that are most suitable for the target audience, and to be able to develop an advertisement that can attract consumer attention. As a result, suggestions were made for improving social media advertising, in accordance with current social media usage trends and negative attitudes towards advertising.