• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wolt Latvija SIA piegādes servisa mārketinga komplekss.

Thumbnail
Открыть
303-94047-Stepanova_Kristina_ks20106.pdf (2.407Mb)
Автор
Stepanova, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “WOLT LATVIJA SIA PIEGĀDES SERVISA MĀRKETINGA KOMPLEKSS” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, intervijas ar mārketinga speciālistu un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt uzņēmuma SIA “Wolt” mārketinga kompleksa elementus, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Wolt” mārketinga kompleksa pilnveidošanai Latvijas tirgū. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējās literatūras avotu analīze, Wolt Latvija SIA produkta, procesu un stratēģiju izpēte un analīze, uzņēmuma mārketinga speciālista intervēšana un aptauja patērētāju vidū, iegūto rezultātu analīze. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, analītiskās un empīriskās. Darba apjoms ir 71 lappuses, 1 tabula, 19 attēli, 1 formula un 3 pielikumi. Darbā izmantoti 33 avots.
 
The aim of the bachelor thesis " Wolt Latvia Ltd delivery service marketing complex" is to study and analyse the elements of the marketing complex of Wolt SIA on the basis of the theory of the marketing complex, interview with marketing specialist and consumer survey, as well as to develop proposals for the improvement of the marketing complex of Wolt Ltd in the Latvian market. The tasks of the work: analysis of scientific and general literature sources, research and analysis of Wolt Latvia Ltd product, processes and strategies, interview with the company's marketing specialist and the company's consumer survey, analysis of the obtained results. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and empirical. The thesis consists of 71 pages, 1 table, 19 figures, 1 formula and 3 annexes. 33 sources are used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63332
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV