Video satura loma digitālā mārketinga kontekstā.
Author
Kirsanova, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Video satura loma digitālā mārketinga kontekstā” mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām un zinātniskām atziņām par digitālā mārketinga attīstību un funkcionalitāti, izpētīt video satura lomas ietekmi un aktualitāti mūsdienu mārketinga komunikācijas kontekstā un izteikt priekšlikumus mārketinga jomā strādājošajiem un uzņēmējdarbības veicējiem, efektīvāku saimnieciskās darbības rezultātu sasniegšanai nākotnē. Darba teorētiskā daļa ietver video satura pozīciju novērtējumu digitālo platformu un paaudžu kontekstā. Praktiskā daļa balstās uz diviem pētījumiem - digitālā mārketinga ekspertu intervijām un digitālo lietotāju aptaujas. Sintezējot iegūtos datus tika veikti secinājumi un izteikti priekšlikumi, digitālā mārketinga komunikācijas efektivitātes uzlabošanai. Darbu veido 89 lapaspuses, bez izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Darbs iekļauj 20 attēlus, 5 tabulas un 5 pielikumus. Izmantotās literatūras un avotu sarakstu veido 63 atsauces. The purpose of the master’s thesis "The role of video content in the context of digital marketing" is based on theoretical and scientific knowledge about the development and functionality of digital marketing, to study the impact and relevance of the role of video content in the context of modern marketing communication and to make proposals for those working in the field of marketing and entrepreneurs, more effective economic results to achieve in the future. The theoretical part of the work includes the evaluation of the positions of video content in the context of digital platforms and generations. The practical part is based on two studies - interviews of digital marketing experts and surveys of digital users. By synthesizing the obtained data, conclusions were made, and proposals were made to improve the effectiveness of digital marketing communication. The work consists of 89 pages, without the list of used literature and sources and attachments. The work includes 20 images, 5 tables and 5 attachments. The list of used literature and sources consists of 63 references.