• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga komunikācija uzņēmumā SIA “NORDE”.

Thumbnail
View/Open
303-94429-Abele_Agnese_aa18113.pdf (1.683Mb)
Author
Ābele, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir ‘’Digitālā mārketinga komunikācija uzņēmumā SIA “NORDE”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz digitālā mārketinga komunikācijas un auto tirdzniecības teorētisko aspektu analīzi, kā arī veiktās patērētāju aptaujas rezultātiem par SIA “NORDE” digitālā mārketinga komunikāciju novērtējumu un ekspertu aptaujām, izklāstīt, kādas ir būtiskākās darbības SIA “NORDE” digitālā mārketinga komunikāciju pielietošanā un sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba struktūru veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantoto avotu un literatūras saraksts un pielikumi. Pirmajā nodaļā ir iekļauta literatūras un zinātnisko rakstu analīze. Otrās nodaļas ietvaros ir analizēti SIA “NORDE” pielietotie digitālā mārketinga elementi, kā arī tiek izskatīta konkurentu darbība. Visbeidzot, trešajā nodaļā ir veikta ekspertu un patērētāju aptaujas rezultātu analīze. Maģistra darbs sastāv no 101 lapaspusēm, 13 attēliem un 17 tabulām.
 
The topic of Master’s thesis is “Digital Marketing Communications of SIA “NORDE””. The aim of Master’s thesis is to determine main digital marketing communication activities in SIA “NORDE” according to digital marketing communication’s and car sales theoretical aspects and SIA “NORDE” digital marketing communication evaluation from consumer and expert questionarre. The structure of the Master’s thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, proposals, a list of used sources and literature.. The first chapter consists of an analysis of literature and scientific articles about marketing communication. The second chapter is devoted to the digital marketing elements applied by SIA "NORDE", as well as the activity of competitors is being analysed. The third chpter consists of the results of the expert and consumer surveys. The Master’s thesis consists of 101 pages, 13 images, 17 tables
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63396
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV