Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Krilova, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze”. Lai uzņēmums mūsdienu piesātinātajā un sīvajā tirgū būtu veiksmīgs un attīstītos, ir nepieciešams izmantot mārketinga komunikāciju, lai noturētu uzņēmuma pastāvīgos patērētājus, kā arī piesaistītu potenciālos patērētājus. Veicot mārketinga komunikācijas analīzi, uzņēmums var nonākt pie faktoriem, kam nepieciešams pievērst lielāku uzmanību, lai komunikācijas process ar mērķauditoriju tiktu uzlabots un sasniegtu lielāku efektivitāti. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas ” izmantoto mārketinga komunikāciju, pamatojoties uz teorijas atziņām, darba autores novērojumiem un aptaujas rezultātiem, kā arī atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus AS “Drogas” mārketinga komunikācijas pilnveidošanai Latvijas tirgū. Bakalaura darbā ir 79 lapa, 24 attēli, kā arī tas tika papildināts ar 6 pielikumiem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, personiskā pārdošana, tiešais mārketings, reklāma, pārdošanas veicināšana, sociālo tīklu mārketings, sabiedriskās attiecības, AS “Drogas” The topic of the Bachelor’s Thesis is “Cosmetics, health and household goods retail company’s AS “Drogas” marketing communication analysis”. For a company to develop and be successful and develop in today’s saturated and fierce market, it is necessary to use marketing communication to retain the company’s regular customers, as well as to attract potential customers. By analyzing the marketing communication, the company can detect the factors that need to be paid more attention to improve the communication process with the target audience and achieve greater efficiency. The aim of the Bachelor’s Thesis is to evaluate the marketing communication used by AS Drogas, a retail network of cosmetics, health and household goods, based on theory, the author’s observations and survey results. Reveal shortcomings and develop proposals for the improvement of the marketing communication of AS “Drogas” in the Latvian market. The Bachelor’s Thesis contains 79 pages, 29 figures, as well as it was supplemented with 6 appendices. Keywords: marketing communication, personal selling, direct marketing, advertising, sales promotion, social media marketing, public relations, AS "Drogas"