Patērētāju attiecību pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā “Douglas”,izmantojot sociālo tīklu mārketinga rīkus.
Author
Ļesnova, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju attiecību pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā “Douglas”, izmantojot sociālo tīklu mārketinga rīkus” Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt patērētāju attiecību pārvaldības paaugstināšanas iespējas, izmantojot sociālo tīklu mārketinga rīkus uzņēmumā SIA “Douglas”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija par interneta mārketinga būtību un nozīmi uzņēmumā. Teorētiskajā nodaļā iekļauta arī apakšnodaļa par sociālo mediju mārketinga rīku izmantošanas iespējām attiecību veidošanā ar patērētājiem, kā arī interneta mārketinga rīku izmantošanas efektivitātes izvērtēšana. Otrajā nodaļā ir raksturots kā uzņēmums SIA “Douglas” izmanto sociālos tīklus attiecību veidošanā ar patērētājiem, kā arī, kā uzņēmums izmanto CRM klientu attiecību pārvaldību. Trešā darba nodaļa sastāv no pētījuma, kas ietver uzņēmuma “Douglas” klientu aptauju un interviju ar uzņēmuma “Douglas” mārketinga vadītāju. Darba apjoms ir 95 lapas, kurā iekļautas 5 tabulas, 28 attēli un 9 pielikumi. The topic of the bachelor's thesis is " Improving customer relationship management at "Douglas" company using social media marketing tools " The purpose of the work is based on theoretical knowledge and research results, to investigate the possibilities of increasing the efficiency of consumer relations management using social network marketing tools in the company SIA "Douglas", to reveal gaps and to provide proposals for their elimination. The bachelor's thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals, a list of used sources and literature, and appendices. The first chapter summarizes the theory about the nature and importance of internet marketing in the company. The first thesis chapter summarizes the general knowledge and aspects of theoretical studies and the importance of internet marketing in the company. The theoretical chapter also includes a subsection explaining possibilities and importance of social media marketing tools as an instrument of building relationships with consumers, signifying and defining the benefits and effectiveness of using Internet marketing tools. The second chapter describes the company SIA “Douglas”, and the role of social networks usage in building relationships with consumers. Besides the social networks analysis, the second chapter is also aimed at the company’s CRM research and ways the company uses it for customer relationship management. The third chapter of the thesis consists of a practical study, including a survey of SIA “Douglas” customers and an interview with the company’s marketing manager. The volume of the work is 95 pages, which includes 5 tables, 28 figures and 9 appendices.