Uzņēmuma “Wolt” mārketinga komunikācijas analīze .
Author
Šnore, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir “ Uzņēmuma “Wolt” mārketinga komunikācijas analīze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām par mārketinga komunikācijām un pētījuma rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma "Wolt" īstenotās mārketinga komunikāciju aktivitātes, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus esošo mārketinga komunikāciju uzlabošanai uzņēmumā. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi ir teorētisko aspektu analīze, esošo mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumam SIA “Wolt”, pētījumu veikšana ar aptaujas, kā arī ar intervijas metodēm, un secinājumu un priekšlikumu izstrādāšanu. Darbs sastāv no trīm nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksts, ka arī pielikumi. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma SIA “Wolt” mārketinga komunikācija, un trešajā nodaļā ar aptaujas anketas un intervijas metodēm, tiek analizēta respondentu attieksme par "Wolt" īstenotajām mārketinga komunikācijas aktivitātēm. Darba apjoms ir 117 lapaspuses. Tajā ir 39 attēli, 1 tabula un 12 pielikumi. The topic of the bachelor thesis is "Analysis of marketing communication of the company "Wolt". The aim of the bachelor's work is based on theoretical knowledge about marketing communications and research results, to analyze the marketing communications activities implemented by the company "Wolt", to reveal shortcomings and to develop proposals for improving the existing marketing communications in the company. To achieve the goal of the work, the tasks to be performed are the analysis of theoretical aspects, the analysis of existing marketing communications for the company SIA "Wolt", conducting research using survey and interview methods, and drawing up conclusions and proposals. The work consists of three chapters, conclusions, proposals, the list of used literature and sources, as well as appendices. The first chapter examines the theoretical aspects of marketing, the second chapter analyzes the marketing communication of SIA "Wolt", and the third chapter analyzes the respondents attitude towards the marketing communication activities implemented by "Wolt" using survey questionnaire and interview methods. The volume of the work is 117 pages. It contains 39 figures, 1 table and 12 appendices.