• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skata fiksācijas stabilitāte bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām

Thumbnail
Открыть
304-95424-Ozola_Elizabete_eo20033.pdf (1.084Mb)
Автор
Ozola, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultāte
Advisor
Šerpa, Evita
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbs tika rakstīts latviešu valodā uz 33 lapaspusēm. Tas satur 10 attēlus, 2 tabulas un 28 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Salīdzināt fiksācijas stabilitātes starp bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām izmantojot 2 mainīgo elipses kontūru laukuma (BCEA) Metode: Izmantojot Tobii Pro Fusion acu kustību pierakstu iekārtu, I2MC algoritmu un ne ar lasīšanu saistītu stimulu, tika noteikta fiksācijas stabilitāte. Dalībnieki: Pētījumā piedalījās 306 bērni no 1.- 6. klasei vecumā no 6 līdz 12 gadiem no Latvijas skolām. Rezultāti: Fiksācijas stabilitāte statistiski nozīmīgi neatšķīrās nevienā no apskatīto klašu audzēkņiem ar un bez lasīšanas grūtībām (p>0,05). Secinājumi: Fiksācijas stabilitāte neatšķiras bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām.
 
The thesis was written in Latvian on 33 pages. It contains 10 figures, 2 tables and 28 references to literature sources. The aim of the thesis: To compare fixation stability between children with and without reading difficulties using bivariate contour ellipse area (BCEA). Method: Tobii Pro Fusion eye tracker device, the I2MC algorithm, and a non-reading stimulus was used to determine fixation stability. Participants: 306 children from 1st to 6th grade aged 6 to 12 from Latvian schools participated in the study. Results: Fixation stability was not statistically significantly different in any of the studied classes between children with and without reading difficulties (p>0.05). Conclusions: Fixation stability does not differ between children with and without reading difficulties.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63434
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV