Itāļu valodas ietekme vidusskolēniem kā otrās valodas apguvē.

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Problemātika: Kādi faktori ietekmē skolēnu itāļu valodas apguvi? Lai sasniegtu šī pētījuma mērķus, tika veikti šādi uzdevumi: Tika analizēta literatūra par dzimtās un otrās valodas apguves procesu; literatūra par otrās valodas apguvi ietekmējošiem faktoriem un motivāciju; vidusskolēnu aptaujas anketas sastādīšana, lai noskaidrotu, kas ietekmē itāļu valodas apguvi, un anketas datu apkopošana un secinājumu izdarīšana. Praktiskā daļa: aptaujas anketa. Anketā ir 30 jautājumi. Galvenais secinājums: skolēnu itāļu valodas apguvi ietekmē skolotājs, viņu pašu motivācija un dzimtā valoda. Atslēgas vārdi: skolēni, L1, L2, mācīšanās, ietekme
The problematic: What factors affect students' learning of Italian? To achieve the objectives of this research, the following tasks were carried out: Analyze the literature on the acquisition process between mother tongue and second language; the literature on factors influencing second language learning and motivation; fill out a questionnaire for high school students to find out what influences their learning of Italian; and collect the data from the questionnaire and make conclusions. The practical part: the questionnaire. The questionnaire consists of 30 questions. The main conclusion: students influence in learning Italian from the teacher, their own motivation and mother tongue. The key words: students, L1, L2, learning, influence

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By