• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas vidusskolēnu intelektuālā īpašuma pratība

Thumbnail
Открыть
309-95243-Breimane_Karina_kb18097.pdf (1.145Mb)
Автор
Breimane, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījums “Latvijas vidusskolēnu intelektuālā īpašuma pratība” veikts ar mērķi novērtēt vidusskolēnu intelektuālā īpašuma pratības līmeni. Izpratnes un zināšanu trūkums par intelektuālo īpašumu var būtiski ietekmēt pašu indivīdu, valsts ekonomikas attīstību un sabiedrību kopumā. Pētījuma gaitā tiek pētīts, attīstīts un definēts jauns termins – intelektuālā īpašuma pratība. Pētījuma teorētisko bāzi veido pragmatisms, UNESCO MIP kompetenču matrica un konektīvisma teorija. Empīrisko datu ieguvei tiek izmantota gan kvantitatīvā datu ieguves metode – anketēšana, gan kvalitatīvās datu ieguves metodes – kontentanalīze un intervija. Pētījuma rezultāti atklāj, ka vidusskolēnu intelektuālā īpašuma pratība atbilst pamata līmenim.
 
The research “Intellectual property literacy of Latvian secondary school students” aims to assess the level of intellectual property literacy of secondary school students. Lack of awareness and knowledge of intellectual property can have a significant impact on the individual, the country's economic development and society as a whole. In the course of the research, a new term – intellectual property literacy – is explored, developed and defined. The theoretical basis of the research is pragmatism, UNESCO MIL competency matrix and connectivism theory. The empirical data is collected using both quantitative data collection method – questionnaire and qualitative data collection methods – content analysis and interview. The results reveal that the intellectual property literacy of secondary school students corresponds to the basic level.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64027
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV