• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma “Brabantia Latvia” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā

Thumbnail
Открыть
309-95842-Bergmane_Kristiana_kb19124.pdf (2.370Mb)
Автор
Bergmane, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma ‘’Brabantia Latvia’’ iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Šī darba mērķis ir uzzināt kā uzņēmuma veidotā iekšējā komunikācija, izmantotie rīki un tur sniegtā informācija veicina uzņēmuma darbiniekos lojalitāti. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī ir iekļauti secinājumi. Darba teorētiskā daļa balstīta uz organizāciju komunikācijas teoriju. Tiek apskatīta teorija par lojalitātes jēdzienu un organizāciju kultūru. Metodoloģiskajā daļā tiek apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Empīriskajā daļa tiek apkopoti pētījumā iegūtie rezultāti. Darba beigās tiek izdarīti secinājumi.
 
The topic of the bachelor’s thesis is the role of internal communication of the company ‘’Brabantia Latvia’’ in promoting employee loyalty. The purpose of this work is to learn how the internal communication, tools used and information provided by the company promotes loyalty in the employees of the company. The thesis consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical, and contains conclusions. The theoretical part of the work is based on the theory of organizational communication. Theory on the concept of loyalty and organizational culture is included. The methodological part examines the research methods used. The empirical part summarizes the results in the study. In the final part of bachelor’s thesis consists of conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64039
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV