INTERAKTĪVS RĪKS “KAHOOT!” SKOLĒNU ZINĀŠANU AKTIVIZĒŠANAI ANGĻU VALODAS STUNDĀS 10. KLASEI
Автор
Mihailova, Judīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šajā pētījumā autore aplūko interaktīvo rīku "Kahoot!" un kā tas varētu palīdzēt skolēniem uzlabot savas angļu valodas zināšanas. Tādējādi šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā interaktīvais rīks "Kahoot!" varētu palīdzēt aktivizēt skolēnu zināšanas angļu valodas stundās 10. klasei, liekot uzsvaru uz gramatiku. Viena no gadījuma izpētē izmantotajām pētījuma datu vākšanas metodēm bija anketa, interaktīvo rīku kontrolsaraksts un studentu atsauksmes. Kā liecina iegūtā statistika, interaktīvais rīks "Kahoot!" ir pierādījis, ka tas uzlabo skolēnu angļu valodas izpratni un gramatikas prasmes. Tomēr, lai turpinātu šo pētījumu, ir nepieciešami papildu pētījumi ar vairāk dalībniekiem. In this study, the author looks at the interactive tool "Kahoot!" and how it might help students to enhance their English language skills. Thus, the goal of this study is to investigate how the interactive tool "Kahoot!" might help activate students’ knowledge in English lessons for Grade 10, with an emphasis on grammar. A questionnaire, an interactive tool checklist, and students’ feedback were among the research data collection methods used in the case study. According to the statistics acquired, the use of the interactive tool "Kahoot!" has proven to increase pupils' English language understanding and grammar skills. However, additional studies with more participants are required to support this research further.