• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo mediju ietekme uz uzņēmējdarbības izpratni

Thumbnail
Öffnen
303-95493-Fjodorova_Marija_mf20020.pdf (756.5Kb)
Autor
Fjodorova, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sproģe-Rimša, Santa
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Sociālie tīkli, kas ir neizbēgams mūsdienu komunikāciju pasaules instruments, kļūst par neizbēgamu saziņas kanālu arī biznesam. Sakarā ar tā struktūru, kas ļauj tieši sazināties starp uzņēmumu un tā klientiem, un tā pārākumu pār tradicionālajiem sakaru kanāliem, to arvien vairāk izmanto vairāki uzņēmumi. Pastāvīga sociālo mediju rīku izmantošanas paplašināšana ir padarījusi jaunās paaudzes komunikācijas rīku ietekmi uz zīmola atpazīstamību ļoti svarīgu. Sociālo mediju platformu parādīšanās ir radikāli mainījusi veidu, kā uzņēmumi sazinās un reklamē savus produktus un pakalpojumus. Pateicoties unikālajai struktūrai, kas nodrošina tiešu mijiedarbību starp uzņēmumiem un klientiem, sociālie tīkli ir kļuvuši par neaizstājamu kanālu uzņēmējdarbības izpratnes veicināšanai un efektīvai mērķauditorijas sasniegšanai. Autore izskata dažādus sociālos medijus un reklāmas veidus sociālajos medijos, kā arī to, kā uzņēmumi var palielināt savu izpratni, izmantojot sociālo mediju platformas. Atslēgas Vārdi: Sociālie Mediji, Biznesa Izpratne, Sociālo Mediju Mārketings, Reklāma
 
Social networks, an inevitable tool of the modern world of communications, are becoming an inevitable channel of communication for business as well. Due to its structure, which allows direct communication between the company and its customers, and its superiority over traditional communication channels, it is increasingly used by several companies. The constant expansion of the use of social media tools has made the influence of new generation communication tools on brand awareness very important. The advent of social media platforms has revolutionized the way companies communicate and promote their products and services. Thanks to its unique structure that provides direct interaction between companies and customers, social networks have become an indispensable channel for raising business awareness and effectively reaching its target audience. The author examines various social media and types of advertising in social media, as well as how businesses can increase their awareness using social media platforms.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64327
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV