dc.contributor.advisor | Dunska, Margarita | |
dc.contributor.author | Šņucina, Olga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T01:03:54Z | |
dc.date.available | 2023-09-06T01:03:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 95815 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64330 | |
dc.description.abstract | Covid-19 pandēmijas apkarošanai tika ieviesti ilgstoši ierobežojumi valstī, Eiropā un pasaulē, kas skāra visas cilvēka dzīves jomas. Kopš ierobežojumu ieviešanas iekšējie un ārējie procesi studiju kvalitātes nodrošināšanai tika apgrūtināti, tika traucēta AIKA Aģentūras atbildībā esošas augstākas izglītības kvalitātes nodrošināšana atbilstoši ESG standartiem EAIT (Boloņas process). Ierobežojumu ieilgšanas dēļ priekšplānā izvirzījās nepieciešamība studiju kvalitātes novērtēšanas organizēšanai attālināti vai hibrīdveidā. Pārbaudei izvirzītas 2 hipotēzes. Pētījumu rezultātā apstiprinājās hipotēze par Covid-19 ierobežojumu ietekmi uz kvalitātes nodrošināšanas sistēmām Latvijā un ārvalstīs un saņemts rezultāts, ka attālināti noorganizētas ārējās studiju kvalitātes novērtēšanas procedūras ir risinājums, bet nav pilnvērtīgs aizvietojums klātienes novērtēšanām. | |
dc.description.abstract | Due the Covid-19 pandemic, in the country, Europe and the world were set long-term restrictions impacted all areas of human life. Since the introduction of restrictions were hampered the internal and external processes of study quality assurance, the quality assurance of higher education in accordance with ESG standards in EHEA (Bologna Process) under the responsibility of the AIKA Agency was hindered. Due to the prolongation of the restrictions actualized the necessity to organize study quality assessment remotely or in a hybrid form. For testing were defined 2 hypotheses. As a result of research, the hypothesis about the impact of Covid-19 restrictions on quality assurance systems in Latvia and abroad was confirmed, and the result about assessment form demonstrate, that remotely organized external study quality assessment procedures are a solution, but not an equal replacement for in-person realized assessments. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Vadībzinātne | |
dc.subject | Augstākās izglītības kvalitātes aģentūra | |
dc.subject | Kvalitāte augstākajā izglītībā | |
dc.subject | Studiju kvalitātes novērtēšana | |
dc.subject | Covid-19 | |
dc.title | Studiju kvalitātes augstākajā izglītībā novērtēšanas procedūru pielāgošana pandēmijas ierobežojumu laikā un ietekme uz ārējo studiju kvalitātes novērtēšanu. | |
dc.title.alternative | Adaptation of Study Quality Assessment Procedures in Higher Education during the Pandemic Constraints and Impact on External Study Quality Assessment. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |