• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darbības vārdu konotāciju analīze laikraksta The Guardian slejās par darījumiem

Thumbnail
Открыть
306-95345-Berzinskis_Andris_ab20161.pdf (529.2Kb)
Автор
Berzinskis, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Biznesa viedokļu rakstu žanrs ietver autora subjektīvu vērtējumu par aktualitātēm ekonomikā, kas var tikt padarītas saistošākas mērķauditorijai, izmantojot darbības vārdu konotācijas kā daļu no ziņu vērtībām. Bakalaura darba mērķis bija analizēt darbības vārdu konotāciju lietojumu un to pievienoto emocionālo vērtību biznesa viedokļu rakstos par dzīves dārdzības krīzi. To veicināja literatūras apskats par konotāciju, denotāciju un ziņu valodu. Tika izmantotas korpusa lingvistikas un kontentanalīzes empīriskās pētniecības metodes, rezultātā apvienojot kvantitatīvo un kvalitatīvo analīzi. Tika atklāts, ka publicisti reti lieto darbības vārdu konotācijas un ka lielākajā daļā novēroto gadījumu tiek lietotas negatīvas konotācijas, kuru izvēle ir atkarīga no raksta konteksta.
 
The genre of business opinion articles involves the author’s subjective evaluation of the current topicalities of the economy which can be made more relevant to the target audience by using verb connotations as part of the news values. The goal of the bachelor’s thesis was to analyze the use of verb connotations and their added emotional value in business opinion articles about the cost of living crisis. This was facilitated by reviewing literature on connotation, denotation, and news language. The empirical research methods of corpus linguistics and content analysis were used, combining quantitative and qualitative analyses as a result. It was found that columnists infrequently use verb connotations and that negative connotations are used in most of the observed cases, the choice of which is dependent on the context of the article.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64450
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV