• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kritisko lasītprasmju attīstīšana Universitātes līmeņa nozares svešvalodā IT

Thumbnail
Öffnen
306-95638-Ceimers_Jekabs_jc13008.pdf (1.447Mb)
Autor
Ceimers, Jēkabs
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Beļicka, Līga
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šis pētījums pēta izaicinājumus, pasniedzēji sastop veidojot Angļu valoda Speciāliem kursus, kuri attīsta kritisko lasītprasmju iemaņas specifiskām jomām. Kritiskās lasītprasmes ir kritisko domāšanas spēju specifiska izpausme, kuras arī tiek uzskatītas par vienu no galvenajiem izglītības mērķiem. Pētījums ietver teoriju analīzi un tam ir kvantitatīvi un kvalitatīvi elementi. Teorētiskā daļa atklāja, ka gan pasniedzēji, gan studenti lielā mērā tiek ietekmēti no sociālajām, politiskajām un kontekstuālajām ietekmēm radot atmosfēru. Veids kā viņi individuāli interpretē atmosfēru nosaka un rada izaicinājumus.
 
This research paper explores the challenges teachers face in designing English for Specific Purposes courses for developing critical reading skills for a domain specific environment. Critical reading skills is an extension of critical thinking which is considered key goal of education. The research includes analysis of theories and has both quantitative and qualitative elements. The theoretical revealed that both students and teachers largely influenced by combinations of social, political, and contextual influences creating an environment. The way they individually interpret the environment define and create their challenges.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64468
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV