Total Visits

Views
Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs222

Total Visits Per Month

decembris 2023janvāris 2024februāris 2024marts 2024aprīlis 2024maijs 2024jūnijs 2024jūlijs 2024augusts 2024septembris 2024oktobris 2024novembris 2024decembris 2024janvāris 2025februāris 2025marts 2025aprīlis 2025maijs 2025jūnijs 2025
Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs06271620313414151592751082414

File Visits

Views
309-96420-Timoscuka_Jekaterina_jt20034.pdf72

Top country views

Views
Latvija96
United States33
Germany29
Canada25
Japan9
China8
Argentina4
Vietnam4
Australia2
India2

Top cities views

Views
Garching26
Ottawa25
Riga18
Mountain View13
Tokyo9
Agenskalns6
Menlo Park5
San Francisco5
Hanoi4
Suipacha4