Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorTimoščuka, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:13Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96420
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64633
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs” mērķis ir izanalizēt, kā zīmols “L’Occitane” komunicē sociālajā medijā “Instagram”, kā arī noskaidrot mērķauditorijas viedokli par zīmolu un tā komunikāciju izvēlētajā platformā. Teorētisko bāzi veido informācija par zīmolu, mārketingu, ņemot par pamatu F. Kotlera teorijas, kā arī sociālajiem medijiem. Izvēlētās pētniecības metodes ir kontentanalīze, interneta aptauja un intervija. Sociālais medijs “Instagram” ir nozīmīgs mārketinga komunikācijas kanāls, ar kura palīdzību zīmols “L’Occitane” sniedz noderīgu un aktuālu informāciju esošajiem un potenciālajiem klientiem, ietekmējot cilvēku lēmumu par pirkuma veikšanu.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s thesis “Social media platform “Instagram” as a marketing communication channel: an example of the brand “L’Occitane”” is to analyse how the brand “L’Occitane” communicates on Instagram and to find out the opinion of the target audience about the brand and its communication on the chosen platform. The theoretical framework consists of information about brand, marketing, based on F. Kotler's theories, and social media. The chosen research methods are content analysis, internet survey and interview. Instagram is an important marketing communication channel through which the brand “L’Occitane” provides useful and topical information to existing and potential customers, influencing people's buying decisions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subject"Instagram"
dc.subjectzīmols "L'Occitane"
dc.titleSociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs
dc.title.alternativeSocial media platform “Instagram” as a marketing communication channel: an example of the brand “L’Occitane”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record