“Swedbank” AS biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņa kā mārketinga komunikācijas elements. 2022. un 2023. gada kampaņu salīdzinājums
Autor
Ēvele, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba "“Swedbank” AS biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņa kā mārketinga komunikācijas elements. 2022. un 2023. gada kampaņu salīdzinājums”" mērķis ir salīdzināt biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņas 2022. un 2023. gadā. Izpētīt kanālu atšķirību, vizuālo risinājumu atšķirību, kā kredītkaršu kampaņa sasniedz mērķauditoriju. Teorētisko daļu veido nodaļas par mārketingu un mārketinga komunikāciju, mārketinga kampaņu un efektivitātes novērtēšanu, kā arī teorija par mērķauditoriju un kumunikācijas kanāliem. Metodoloģijā tiek aplūkotas pētījumā izmantotās metode- anketēšana, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek veikta 2022. un 2023. gada kampaņu ietvaros izvietotā satura analīze, kā arī intervija ar Swedbank biznesa mārketinga nodaļas projektu vadītāju un analizēts arī mērķauditorijas viedoklis, kas iegūts anketēšanas ietvaros. The aim of the bachelor thesis ""Swedbank AS a business credit card promotion campaign as an element of marketing communication.Comparison of campaigns in 2022 and 2023"" is to compare business credit card promotion campaigns in 2022 and 2023. To explore the difference in channels, the difference in visuals, how the credit card campaign reaches the target audience. The theoretical part consists of chapters on marketing and marketing communication, marketing campaigns and effectiveness evaluation, as well as theory on target audiences and communication channels. The methodology of the study includes questionnaire survey, semi-structured interview and contingency analysis. The empirical part analyses the content of the 2022 and 2023 campaigns, an interview with the project manager of Swedbank's business marketing department, and the opinion of the target audience obtained through the questionnaire.