• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influenceru funkcijas Latvijas Televīzijas platformas “16+” saturā

Thumbnail
Открыть
309-96538-Ulmane_Lota.Elvira_lu20006.pdf (2.033Mb)
Автор
Ulmane, Lota Elvīra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko-Supe, Anastasija
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Influenceru funkcijas Latvijas Televīzijas platformas “16+” saturā” mērķis ir veikt “Youtube” kanāla “LTV_16plus” videoklipu satura izpēti, kā arī uzzināt auditorijas attieksmi par influenceru izmantošanu šī kanāla saturā un veikt secinājumus par to, cik veiksmīgi tas ir izdevies. Darba teorētiskajā daļā tiek izpētīta divpakāpju plūsmas teorija un tās pielietojums, tāpat arī tiek apskatīta literatūra par sabiedriskajiem medijiem un, kā tie ir attīstījušies līdz mūsdienām, kā arī par influenceriem, auditorijas uzticamību un ietekmi uz tiem. Pētījumā tika izmantota kanāla “LTV_16plus” kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija, kā arī tika veikta aptauja.
 
The aim of the bachelor's thesis "Functions of influencers in Latvian Television programme “16+”" is to research the content of "LTV_16plus" video clips of the "Youtube" channel, as well as to find out the audience's views about utilizing influencers in creating the content of this channel and to draw conclusions about how successful it has been. In the theoretical part of the work, the two-stage flow theory and its application are explored, as well as the literature on social media and how it has developed, as well as on influencers, audience trustworthiness and impact made on them. In its methodology, the research applied content analysis of the “LTV_16plus" channel, semi-structured interview, and also conducted a survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64651
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV