• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "Vegan Fox" un "Silmachy Cosmetics" komunikācija sociālajos medijos Instagram un TikTok 2022. gadā

Thumbnail
View/Open
309-96540-Sape_Laura_ls20123.pdf (4.010Mb)
Author
Šape, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Zīmolu “Vegan Fox” un "Silmachy Cosmetics" komunikācija sociālajos medijos Instagram un TikTok 2022. gadā” mērķis ir noskaidrot, kāda ir zīmolu “Vegan Fox” un “Silmachy Cosmetics” komunikācija 2022. gadā. Kā arī salīdzināt abu zīmolu sociālo mediju komunikāciju, noskaidrojot, kādi komunikācijas paņēmieni un satura veidi bijuši visveiksmīgākie. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, uzņēmumu komunikāciju un sociālajiem medijiem. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura darbā pielietotās pētnieciskās metodes ir interneta aptauja, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, kā arī daļēji strukturētā intervija.
 
The aim of the bachelor's thesis “Communication of “Vegan Fox” and “Silmachy Cosmetics” on social media Instagram and TikTok in 2022” is to find out what is the communication of “Vegan Fox” and “Silmachy Remedies” in 2022. As well as comparing the social media communication of both brands, finding out what methods of communication and types of content have been most successful. The theoretical part of the work consists of the theory of marketing, organization communication and social media. The bachelor's thesis consists of three main parts: theoretical, methodological and empirical. The research methods used in the bachelor's thesis are internet survey, quantitative and qualitative content analysis and semi-structured interview.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64653
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV