• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā

Thumbnail
View/Open
309-96557-Pole_Karina_kp20061.pdf (1.930Mb)
Author
Pole, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba ''Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā'' mērķis ir apkopot un analizēt uzņēmuma ''Swedbank'' korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju 2022.gadā un saprast gan šo aktivitāšu nozīmi, gan auditorijas viedokli par to. Darba teorētisko daļu veido teorija par korporatīvo komunikāciju, uzņēmuma reputāciju un korporatīvo sociālo atbildību Bakalaura darbā pielietotās pētnieciskās metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, interneta aptauja un daļēji strukturētā intervija. Bakalaura darba ietvaros tika secināts, ka ''Swedbank'' 2022. gadā pilnvērtīgi realizēja korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju, domājot gan par uzņēmuma ārējām, gan iekšējām auditorijām.
 
The aim of the bachelor's thesis "Corporate social responsibility communication of ''Swedbank'' in 2022" is to summarize and analyze the corporate social responsibility communication of ''Swedbank'' in 2022 and to understand both the importance of these activities and the opinion of the audience about it. The theoretical part of the work consists of the theory of corporate communication, company reputation and corporate social responsibility. The research methods used in the bachelor thesis are quantitative content analysis, internet survey and semi-structured interview. As part of the bachelor thesis, it was concluded that "Swedbank" fully implemented corporate social responsibility communication in 2022, thinking about both the company's external and internal audiences.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64661
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV