"Instagram" kā zīmola "Āgenskalna tirgus" tēla maiņas instruments
Author
Lunte, Paula Eleonora
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “"Instagram" kā zīmola "Āgenskalna tirgus" tēla maiņas instruments” mērķis ir izmantojot kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes noskaidrot, kā mērķauditorijai ir izmainījusies Āgenskalna tirgus tēla uztvere. Bakalaura darba teorētiskā daļā ir apskatīta literatūra par zīmolu komunikāciju, tēla konceptu un sociālo mediju Instagram. Kā pētījuma metodes, lai iegūtu konkrētus datus par zīmola Āgenskalna tirgus tēla maiņas uztveri tika izmantotas kvantitatīvā kontentanalīze, anketēšana un intervija. Kontentanalīze tika izmantota pētot Āgenskalna tirgus publikācijas sociālajā medijā Instagram, anketēšanā noskaidroja apmeklētāju viedokli, taču intervija ar Āgenskalna tirgus projektu vadītāju ļāva rast atbildes uz specifiskiem jautājumiem par Āgenskalna tirgus tēla maiņu. The aim of the bachelor thesis ""Instagram" as a tool for changing the image of the brand "Agenskalns Market"" is to find out, using quantitative and qualitative methods, how the perception of the market image of Agenskalns Market has changed for the target audience. The theoretical part of the bachelor's thesis examines the literature on brand communication, image concept and social media Instagram. Quantitative content analysis, questionnaire and interview were used as research methods to obtain specific data on the perception of the change in the market image of the brand Agenskalns Market. Content analysis was used when researching the publications of the Agenskalns Market on the social media Instagram, the opinion of the visitors was clarified in the survey, but the interview with the project manager of the Agenskalns Market made it possible to find answers to specific questions about the change of the image.