Ekoloģisko preču zīmolu "Livin" un "Dabas Stacija" komunikācijas analīze Facebook un Instagram platformās un patērētāju attieksme
Autor
Masļeņņikova, Sofja
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Ekoloģisko preču zīmolu “Livin” un “Dabas Stacija” komunikācijas analīze Facebook un Instagram platformās un patērētāju attieksme” mērķis ir izpētīt zīmolu “Livin” un “Dabas Stacija” komunikācijas biežumu un saturu sociālajos tīklos, kā arī patērētāju attieksmi. Darba teorētiskajā daļā skaidrots, kas ir sociālo tīklu komunikācija, kā arī šajā jautājumā apskatīts ekoloģiskais aspekts. Ir apskatīts tāds temats kā zīmols un kā veidojas patērētāju attieksme. Darbā izmantotas divas pētniecības metodes: ar kvantitatīvo kontentanalīzi analizēta abu zīmolu komunikācija Instagram un Faceboook platformās , savukārt ar anketēšanas palīdzību iegūts abu zīmolu sociālo mediju kontu sekotāju viedoklis par to. The aim of the bachelor's thesis "Communication analysis of ecological products brands "Livin" and "Dabas Stacija" on Facebook and Instagram platforms and consumer attitude” is to analyse communication intensity and content of the company "Livin" and "Dabas Stacija" in social networks and consumer attitude. The theoretical part of the work explains what social network communication is, as well as examines the ecological aspect of this issue. It is necessary to look at such a topic as the brand and how consumer attitudes were formed. Two research methods are used in the work: the communication of both brands on the Instagram and Facebook platforms was analyzed with quantitative content analysis and the opinion of the followers of the social media accounts of both brands was obtained with the help of questionnaire.