• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedriskā medija "Latvijas Televīzija" pielāgošanās auditorijas mediju lietojuma paradumu maiņai: jauniešu (16-24) piesaiste ar platformu "16+"

Thumbnail
Открыть
309-96571-Finka_Undine.Kate_uf20001.pdf (1.424Mb)
Автор
Finka, Undīne Kate
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Sabiedriskā medija “Latvijas Televīzija” pielāgošanās auditorijas mediju lietojuma paradumu maiņai: jauniešu (16-24) piesaiste ar platformu “16+””. Pētījuma mērķis noskaidrot Latvijas Televīzijas platformas “16+” atpazīstamību un lietojumu jauniešu vidū, kā arī to, kā jaunieši vērtē gan platformas saturu, gan to, ar kādiem paņēmieniem un saturu viņi tiek sasniegti. Darbā apkopota teorija par: auditorijas paradumiem mediju lietojumā un to ietekmi, televīzijas pielāgošanās auditorijas paradumu maiņai un sociālajiem medijiem kā satura izvietošanas platformām. Pētījumā izmantotās metodes ir: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Lielākā daļa aptaujāto jauniešu atpazīst platformu “16+”, tomēr mazāka daļa patērē platformas satura produktus, un tie, kas patērē, to dara retāk nekā reizi mēnesī. Galvenie komunikācijas paņēmieni mērķauditorijas piesaistē ir sociālie mediji un “influenceru” piesaiste.
 
The subject of the Bachelor’s work is “Public broadcaster “Latvijas Televīzija” adaption to audience changing media usage habits: attraction of young people (16-24) with platform “16+””. The aim of the study is to clarify the visibility and usage of the Latvian Televisions platform “16+” among young people, as well as how they evaluate both the content of the platform and the methods and content used to engage them. The work compiles a theory about audience habits in media usage and their impact, television adaptations to changing audience habits, and social media as platforms for content placement. The methods used in the study include quantitative content analysis, semi-structured interviews, and surveys. Most of the surveyed young people recognize the “16+” platform, but a smaller proportion consume its content. Among those who do consume the content, the frequency is less than once a month. Social media and influencer attraction are the main communication techniques employed to engage the target audience.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64667
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV