Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorFinka, Undīne Kate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:18Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96571
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64667
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sabiedriskā medija “Latvijas Televīzija” pielāgošanās auditorijas mediju lietojuma paradumu maiņai: jauniešu (16-24) piesaiste ar platformu “16+””. Pētījuma mērķis noskaidrot Latvijas Televīzijas platformas “16+” atpazīstamību un lietojumu jauniešu vidū, kā arī to, kā jaunieši vērtē gan platformas saturu, gan to, ar kādiem paņēmieniem un saturu viņi tiek sasniegti. Darbā apkopota teorija par: auditorijas paradumiem mediju lietojumā un to ietekmi, televīzijas pielāgošanās auditorijas paradumu maiņai un sociālajiem medijiem kā satura izvietošanas platformām. Pētījumā izmantotās metodes ir: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Lielākā daļa aptaujāto jauniešu atpazīst platformu “16+”, tomēr mazāka daļa patērē platformas satura produktus, un tie, kas patērē, to dara retāk nekā reizi mēnesī. Galvenie komunikācijas paņēmieni mērķauditorijas piesaistē ir sociālie mediji un “influenceru” piesaiste.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor’s work is “Public broadcaster “Latvijas Televīzija” adaption to audience changing media usage habits: attraction of young people (16-24) with platform “16+””. The aim of the study is to clarify the visibility and usage of the Latvian Televisions platform “16+” among young people, as well as how they evaluate both the content of the platform and the methods and content used to engage them. The work compiles a theory about audience habits in media usage and their impact, television adaptations to changing audience habits, and social media as platforms for content placement. The methods used in the study include quantitative content analysis, semi-structured interviews, and surveys. Most of the surveyed young people recognize the “16+” platform, but a smaller proportion consume its content. Among those who do consume the content, the frequency is less than once a month. Social media and influencer attraction are the main communication techniques employed to engage the target audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLatvijas Televīzija
dc.subjectplatforma
dc.subjectjaunieši
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectmediju lietojuma paradumi
dc.titleSabiedriskā medija "Latvijas Televīzija" pielāgošanās auditorijas mediju lietojuma paradumu maiņai: jauniešu (16-24) piesaiste ar platformu "16+"
dc.title.alternativePublic broadcaster "Latvijas Televīzija" adaption to audience changing media usage habits: attraction of young people (16-24) with platform "16+"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record