• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola “Abavas vīni” digitālā mārketinga komunikācijas analīze

Thumbnail
Открыть
309-96578-Jekabsone_Samanta_sj20040.pdf (2.899Mb)
Автор
Jēkabsone, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Zīmola „Abavas vīni” digitālā mārketinga komunikācijas analīze” mērķis ir izpētīt kādas digitālā mārketinga aktivitātes izmanto zīmols “Abavas vīni”, lai sasniegtu vēlamās mērķauditorijas uzmanību. Darba teorētisko pamats sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts zīmols un zīmolvedība. Teorētiskās daļas otrā nodaļa apraksta digitālā mārketinga komunikāciju, sociālos medijus, sociālo mediju mārketingu un teorētiskās daļas trešā nodaļa ir par patērētāju uzvedību. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas četras pētījuma metodes: kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, aptaujas metode un daļēji strukturētā intervija. Darba empīriskajā daļā ir apkopoti dati, aprakstīti iegūtie rezultāti un izvirzīti secinājumi. Atslēgvārdi: Zīmols, digitālais mārketings, sociālie mediji, patērētāju uzvedība
 
The aim of the bachelor's thesis Digital marketing communication analysis of the brand “Abavas vīni” is to investigate what digital marketing activities are used by the brand "Abavas vīni" to reach the attention of the desired target audience. The theoretical basis of the work consists of 3 chapters. The first chapter describes the brand and branding. The second chapter of the theoretical part describes digital marketing communication, social media, social media marketing and consumer behavior. The methodological part of the work describes four research methods: quantitative and qualitative content analysis, survey method and semi-structured interview. In the empirical part of the paper, the data is collected, the obtained results are described inconclusions are drawn. Keywords: brand, digital marketing, social media, consumer behavior
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64673
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV