• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni un to izmantošana pārliecināšanas komunikācijā: mobilo sakaru operatoru ”LMT”, “Tele2” un “Bite” gadījumi (2022. - 2023.)

Thumbnail
Открыть
309-96590-Aleksejeva_Vlada_va20024.pdf (4.261Mb)
Автор
Aleksejeva, Vlada
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni un to izmantošana pārliecināšanas komunikācijā: mobilo sakaru operatoru ”LMT”, “Tele2” un “Bite” gadījumi (2022.-2023.)”. Mērķis ir noskaidrot, kādi uzmanības piesaistīšanas paņēmieni tiek izmantoti ”LMT”, “Tele2” un “Bite” telekomunikāciju uzņēmumos un, ko ar reklāmas pārliecināšanas komunikāciju var panākt teleoperatoru tirgū. Darbs sastāv no teorijas par pārliecināšanas komunikāciju, uzmanības piesaistīšanu, sociālajiem medijiem, patērētāju uzvedību, attieksmi; apraksta par– aptauju, daļēji strukturēto interviju, kvalitatīvo un kvantitatīvo kontentanalīzi; empīriskās daļas, secinājumiem, Noslēgumā secināts, ka izvēli ietekmē dažādi faktori, balstoties uz patērētāja vajadzībām un iespējām.
 
Bachelor's work title is “Methods of Drawing Attention and their use in persuasion communication: LMT, Tele2 and Bite mobile network operators cases (2022.-2023.)”. The aim is to find out what attention-grabbing techniques are used in LMT, Tele2 and Bite telecom companies and what advertising persuasion communication can achieve on the telesales market. Thesis consists of theory about persuasion communication, attention attracting techniques, social media, consumer behaviour and attitude; description of– survey, semi-structured interview, qualitative and quantitative content analysis; empirical part and conclusions. The main results show that choice is influenced by various factors based on the needs and opportunities of the consumer.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64678
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV