Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorBistrova, Alīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-12-28T02:01:10Z
dc.date.available2023-12-28T02:01:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other98185
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65054
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir “Pašvadītas mācīšanās un digitālo prasmju saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem tālmācības koledžā”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātniski teorētiskajām atziņām un aptaujas rezultātiem, izpētīt saistību starp tālmācības koledžas studējošo akadēmiskajiem sasniegumiem, digitālajām un pašvadītas mācīšanās prasmēm. Maģistra darba teorētiskajā daļā definēti galvenie jēdzieni – digitālās prasmes, pašvadītas mācīšanās prasmes, tālmācība un akadēmiskie sasniegumi, kā arī analizētas šo elementu attīstības tendences un iespējamā mijiedarbība. Maģistra darba empīriskajā daļā veiktas nozares ekspertu intervijas, izmēģinājuma pētījums un pamata pētījums. Iegūtie dati tika apkopoti un analizēti. Maģistra darba noslēguma daļā veikta iegūto datu izvērtēšana un izteikti secinājumi.
dc.description.abstractThe Master's Thesis is titled "The Relationship Between Self-Directed Learning and Digital Skills with Academic Achievements in Distance Learning Colleges." The objective of the Master's Thesis is to investigate the connection between academic achievements of students in distance learning colleges and their digital and self-directed learning skills, based on scientific theoretical findings and survey results. In the Theoretical Part of the Master's Thesis, key concepts such as digital skills, self-directed learning skills, distance learning, and academic achievements are defined, and the development trends and potential interactions of these elements are analyzed. The Empirical Part of the Master's Thesis includes interviews with industry experts, a pilot study, and a main study. The data obtained was summarized and analyzed. The conclusion part of the Master's Thesis evaluates the data obtained and presents conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjecttālmācība
dc.subjectdigitālās prasmes
dc.subjectpašvadītas mācīšanās prasmes
dc.subjectakadēmiskie sasniegumi
dc.subjectdigitālā vide
dc.titlePašvadītas mācīšanās un digitālo prasmju saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem tālmācības koledžā
dc.title.alternativeThe Relationship Between Self-Directed Learning and Digital Skills with Academic Achievements in Distance Learning Colleges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record