• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Preventīvie klasvadības paņēmieni aktīvas dalības mācību procesā veicināšanā sākumskolā

Thumbnail
Öffnen
299-98186-Suspane_Laura_pj10731.pdf (2.216Mb)
Autor
Šuspāne, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nīmante, Dita
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba “Preventīvie klasvadības paņēmieni aktīvas dalības mācību procesā veicināšanā sākumskolā” mērķis ir izpētīt preventīvo paņēmienu iespējas mācību disciplīnas veidošanā, lai veicinātu skolēnu aktīvu dalību mācību procesā un izskaustu traucējošo uzvedību. Pētījumā teorētiski analizēts un, veicot 8 darbības pētījuma ciklus, skaidrots, kā izmantotie preventīvie paņēmieni veicinājuši skolēnu aktīvu līdzdalību mācību procesā. Darbā izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes. Pētījumā iegūtie rezultāti atklāj preventīvo paņēmienu pedagoģiskās iespējas, kā arī liecina, ka izmantotie apzinātības, uzmanības koncentrēšanas un emociju regulēšanas paņēmieni, kā arī Labas uzvedības spēle (GBG) veicina X skolas 3. klases skolēnu aktīvu dalību mācību darbībā: visos četros izvirzītajos kritērijos, kas raksturo aktīvu dalību, vērojama pozitīva dinamika vai rezultāti palikuši nemainīgi. GBG efekts ir tūlītējs, emociju regulēšanas un apzinātības vingrinājumi dod efektu ilgākā periodā.
 
The aim of the Master thesis " Preventive Classroom Management Techniques for Promoting Active Participation in Learning Process in Primary School" is to investigate the possibilities of preventive classroom management techniques to promote active participation in the learning process and to eliminate disruptive behaviour. The study theoretically analyses and explains, through 8 action research cycles, how the used preventive techniques have promoted students' active participation in the learning process. Qualitative research methods were used. The results of the study reveal the pedagogical potential of the preventive techniques and show that the use of mindfulness, attention, emotion regulation and the Good Behaviour Game (GBG) contribute to the active participation of pupils in Grade 3 at School X: all four of the criteria for active participation show positive dynamics or remain stable. The effect of GBG is immediate, while the effect of emotion regulation and mindfulness exercises can be measured over a longer period.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65055
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV