Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorTereščenko, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-12-28T02:01:14Z
dc.date.available2023-12-28T02:01:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other98207
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65058
dc.description.abstractMaģistra darba Hibrīdās studijas augstskolā iekļaujošas izglītības īstenošanai darba autore Marika Tereščenko aktualizējusi hibrīdo studiju nozīmi studiju procesā kā iekļaujošās izglītības īstenošanas formu. Maģistra darba mērķis ir analizēt hibrīdā studija procesa izaicinājumus, iespējas un trūkumus un izstrādāt ieteikumus iekļaujošās izglītības īstenošanai augstskolas studiju procesā. Pētījumā ir izmantotas vairākas metodes: zinātniskās literatūras un dokumentu analīze, kvantitatīvā pētījuma metode – aptauja studentiem. Pētījuma rezultātā ir noskaidrots, ka hibrīds studiju process palīdz studentiem papildus apgūt nepieciešamas prasmes, jo šādi ir iespējams īstenot dažādus formātus, kā piemēram, seminārus, lekcijas klātienē, vai individuālos, grupu vai pāru darbus, diskusijas, prezentācijas veidošanu, lomu spēles (simulācijas), vai atgādņu veidošanu un/vai izmantošanu, sadarbības veidošanu tiešsaistē gan mazās, gan lielās grupās.
dc.description.abstractThe author of the Master's thesis Hybrid studies for the Implementation of inclusive education in the university, Marika Tereshchenko, highlighted the importance of hybrid studies in the study process as a form of implementation of inclusive education. The aim of the master's thesis is to analyze the challenges, opportunities, and shortcomings of the hybrid study process and to develop recommendations for the implementation of inclusive education in the university study process. Several methods have been used in the research: analysis of scientific literature and documents, quantitative research method - survey for students. As a result of the research, it has been established that the hybrid study process helps students to additionally learn the necessary skills, as it is possible to implement various formats, such as seminars, face-to-face lectures, or individual, group, or pair work, discussions, creating a presentation, role-playing games (simulations), or creating and/or using memories, creating online collaboration in both small and large groups. Keywords: higher education, digital opportunities, hybrid study process, technologies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectaugstākā izglītība
dc.subjectdigitālās izmantošanas iespējas
dc.subjecthibrīds studiju process
dc.subjecttehnoloģijas
dc.titleHibrīdās studijas augstskolā iekļaujošas izglītības īstenošanai
dc.title.alternativeHybrid studies for the implementation of inclusive education in the university
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record