• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāju profesionālo darbību transformējoša mācīšanās pieredze Covid-19 pandēmijas situācijā

Thumbnail
Öffnen
298-98525-Goba-Medne_Liva_lg06048.pdf (2.936Mb)
Autor
Goba-Medne, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Promocijas darba mērķis ir izpētīt skolotāju mācīšanās pieredzi, kas veidojusies līdz ar transformācijām viņu profesionālajā darbībā Covid-19 pandēmijas situācijā. Kvalitatīva dizaina pētījumā analizētas naratīvās intervijas ar 23 Latvijas vispārizglītojošo skolu skolotājiem, raksturojot viņu subjektīvo mācīšanās pieredzi izaicinošā situācijā. Izaicinājumu un grūtību spektru, ar kādu profesionālajā darbībā sastapās skolotāji, raksturo izveidotā skolotāju mācīšanās pieredzes tematiskā struktūra. Skolotāju piedzīvotās mācīšanās transformācijas Covid-19 pandēmijas iniciētajā krīzes situācijā raksturo izveidotā skolotāju transformatīvās mācīšanās pieredžu tipoloģija. Atslēgvārdi: Covid-19 pandēmija, mācīšanās pieredze, skolotāju mācīšanās pieredze, skolotāju profesionālā pilnveide, skolotāju profesionālā darbība, transformatīvā mācīšanās.
 
The aim of the doctoral thesis is to investigate teachers’ learning experiences accompanying the transformations of their professional activity during the COVID-19 pandemic. Narrative interviews with 23 Latvian general education schoolteachers were analyzed in a qualitative study, portraying their subjective learning experiences in a challenging situation. The reconstructed thematic structure describes the spectrum of challenges and difficulties encountered by teachers. The learning transformations experienced during the crisis initiated by the COVID-19 pandemic are outlined through the reconstructed typology of teachers’ transformative learning experiences. Keywords: COVID-19 pandemic, learning experience, teachers’ learning experiences, teachers’ professional activity, teachers’ professional development, transformative learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65205
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV