Uzņēmuma SIA “Httpool Latvia” finansiālā stāvokļa novērtējums
Autor
Gudkovs, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Brūna, Inta
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz finanšu analīzes teorētiskajiem aspektiem un metodēm, analizēt uzņēmuma SIA “Httpool Latvia” finanšu rādītājus, salīdzināt tos ar nozares vidējiem rādītājiem, kā arī, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, izteikt priekšlikumus uzņēmuma saimnieciskās darbības uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā daļā iekļauta literatūras izpēte un finanšu analīzes teorētiskais pamatojums, otrajā daļā vispārīgi raksturots uzņēmums SIA “Httpool Latvia”, kā arī uzņēmuma konkurenti un nozares finanšu rādītāji, bet trešajā daļā veikta finanšu analīze uzņēmuma SIA “Httpool Latvia” datiem. Bakalaura darba noslēgumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai. Finanšu rādītāju analīze veikta par periodu no 2020. gada līdz 2022. gadam. Bachelorthesis objective: based of the principles of financial analysis described in the theory, to evaluate the financial indicators of SIA “Httpool Latvia” and perform financial analysis, as well as develop proposals for improvement of financial indicators and long-term sustainability. The Bachelor’s thesis consist of three parts. The first part contains a literature research and consists of a theoretical review of financial analysis, justification of the importance of financial statements, review of financial analysis methods and ways of predicting insolvency, the second part describes the company SIA “Httpool Latvia” in general terms, as well as competitors of the company and financial indicators of the sector, the third part carries out financial analysis for SIA “Httpool Latvia”. Conclusions have been drawn at the end of the Bachelor’s thesis and proposals have been developed for improvement of economic activity. The analysis of financial indicators has been carried out for the period from 2020 to 2022.