Zīmola "Kristaps Upmanis Bikes" e-komercijas attīstības stratēģijas plāna izstrāde

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Bakalaura darba tēma ir “Zīmola “Kristaps Upmanis Bikes” e-komercijas attīstības stratēģijas plāna izstrāde”. Bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar e-komercijas attīstību Latvijā un pasaulē, izpētīt e-komercijas iespējas, stiprās un vājās puses un veikt salīdzināšanu. Pēc veiktās analīzes izstrādāt e-komercijas attīstības stratēģijas plānu zīmolam “Kritaps Upmanis Bikes”, pārdošanas apjoma palielināšanai un zīmola atpazīstamības veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā, balstoties uz teorētiskajiem materiāliem autore analizē e-komercijas nozari un tās piedāvātās izmantošanas iespējas uzņēmumā. Otrajā daļā autore analizē zīmola “Kristaps Upmanis Bikes” darbību, un aktivitāti e-komercijā. Trešajā daļā autore izstrādā e-komercijas attīstības stratēģijas plānu zīmolam, pārdošanas apjoma palielināšanai un zīmola atpazīstamības veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no 71 lappusēm, 38 attēliem, 2 tabulām un 3 pielikumiem.
The topic of the bachelor thesis is “Development of an e-commerce growth strategy plan for the “Kristaps Upmanis Bikes” brand”. The aim of the bachelor thesis is to get acquainted with the development of e-commerce in Latvia and in the world, to study the possibilities, strengths, and weaknesses of e-commerce and to make a comparison. After the analysis, develop an e-commerce development strategy plan for the "Kritaps Upmanis Bikes" brand, to increase sales and promote brand awareness. The bachelor thesis consists of three parts. In the first part, based on theoretical materials, the author analyzes the e-commerce industry and the possibilities of their use in the company. In the second part, the author analyzes the operation of the "Kristaps Upmanis Bikes" brand and its activity in e-commerce. In the third part, the author develops an e-commerce growth strategy plan for the brand, to increase sales and promote brand awareness. Bachelor thesis consists of 71 pages, 38 images, 2 tables and 3 attachment.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By