Produkta tīmekļa tirdzniecības un reklāmas risinājumu izpēte un ieviešana
Автор
Ozoliņš, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bāliņa, Signe
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Produkta tīmekļa tirdzniecības un reklāmas risinājumu izpēte un ieviešana” mērķis ir izpētīt tīmekļa tirdzniecības un tīmekļa reklāmu risinājumus, secināt kuri no šiem risinājumiem ir vispiemērotākie konkrētam produktam, izmantojot iegūtās zināšanas ieviest šos risinājumus un izvirzīt priekšlikumus to turpmākai uzlabošanai. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām – pirmajā nodaļā tiek apskatīti tīmekļa tirdzniecības pirmsākumi, izaugsme un dažādi pieejamo risinājumu veidi un pielietojums, otrajā nodaļā ir apskatīta tīmekļa reklāmu vēsture, līdzšinējā izaugsme un šobrīd pieejamie kā arī nākotnē sagaidāmie tīmekļa reklāmu risinājumu veidi, savukārt trešajā nodaļā tiek aprakstīts tirgojamais produkts, izvirzīti tirdzniecības un reklāmu mērķi, definētas prasības, izstrādāti modelējumi un ieviesti tirdzniecības un reklāmu risinājumi. Pamatojoties uz literatūras analīzi, projektu izstrādes gaitu un tirdzniecības un reklāmas datiem, darba beigās ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi saistībā ar tīmekļa tirdzniecības un reklāmu risinājuma izstrādes procesu un rezultātiem. Darba apjoms ir 61 lpp. un tajā ir iekļautas 4 tabulas un 34 attēli. The aim of the bachelor's thesis "Research and Implementation of Product E-Commerce and Web Advertising Solutions" is to research e-commerce and web advertising solutions, to conclude which of these solutions are the most suitable for a specific product, to implement these solutions using the acquired knowledge and put forward proposals for their further improvement. The work consists of three main parts – chapter one examines the beginnings, growth, and various types and applications of available e-commerce solutions, second chapter examines the history of web advertising, its growth so far, and the types of web advertising solutions currently available and expected in the future, while chapter three describes the product to be sold, sets sales and advertising goals, defines requirements, develops related models and implements sales and advertising solutions. Based on the literature analysis, project development process and sales and advertising data, at the end of the work, conclusions and proposals have been made regarding the process and results of the development of e-commerce and web advertising solutions. The volume of work is 62 p. and includes 4 tables and 34 figures.