„Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitāšu analīze.
Author
Rekalo, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitāšu analīze. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitāla mārketinga teorijas atziņām un interneta lietotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma “Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Pētījums ir sadalīts trīs daļās. Darba pirmajā nodaļā izanalizēti digitālā mārketinga un to instrumentu teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā izanalizēta “Wolt” un “Bolt Food” vēsture un raksturojums, kā arī digitālā mārketinga instrumentu salīdzinošā analīze. Trešajā nodaļā tiek veikta patērētāju anketas rezultātu analīze. Bakalaura darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 61 lappuse. Darbā ir iekļauti 14 attēli, 2 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 34 avotus. Bachelor thesis title is “Wolt” and “Bolt Food” Digital marketing activity analysis. The goal is to assess the digital marketing activities of Wolt and Bolt Food based on the knowledge of digital marketing theory and the results of a survey of internet users, as well as develop proposals to improve them. The study is divided into three parts. The first chapter analyzes the theoretical aspects of digital marketing and its instruments. The second chapter analyzes the history and characteristics of “Wolt” and “Bolt Food”, as well as a comparative analysis of digital marketing instruments. The third chapter analyzes the results of the consumer questionnaire. The Bachelor's thesis is 61 pages long, not including attachments. The work includes 14 images, 2 tables, and 2 attachments. The source list for the literature used contains 34 sources.