Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorKaļeņikova, Katrina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:11Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99721
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65266
dc.description.abstractUzņēmuma “SEB Global Services” tēls un to ietekmējošie faktori. Darba autore Katrina Kaļeņikova. Darba vadītāja Dr. oec., asoc.prof. Jeļena Šalkovska. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem aspektiem par uzņēmuma tēlu un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt “SEB Global Services” uzņēmuma tēlu, izteikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus “SEB Global Services” tēla pilnveidošanai. Darbā tiek analizēta zinātniskā literatūra, kas saistīta ar uzņēmuma tēla veidošanas faktoriem. Darbā tika apkopotas SEB bankas klientu aptaujas rezultāti, kā arī izveidoti priekšlikumi, uzņēmuma tēla pilnveidošanai. Darbs sastāv no 3 nodaļām - teorētiskās “Uzņēmuma tēla teorētiski aspekti”, prakstiskās “uzņēmuma “SEB Global Services” tēla novērtējums”, pētnieciskās “Pētjums par “SEB Global Services” tēla ietekmējošiem faktoriem”. Darba apjoms ir 65 lapas, 18 attēls, 1 tabula, 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe image of “SEB Global Services” company and its influencing factors. Recruitment author Katrina Kalenikova. Supervisor Dr. oec., assoc.prof., Jelena Salkovska. The aim of the bachelor's thesis is to build on the theoretical aspects of image and its influencing factors, as well as on the results of a customer survey, to evaluate the image of SEB Global Services, to draw conclusions and to develop proposals for improving the image of SEB Global Services.. The work analyses the scientific literature related to the factors of creating the image of the company. The results of the SEB clients survey conducted by the author were also collected, as well as proposals were created to improve the image of the company. The work consists of 3 chapters - theoretical “theoretical aspects of the image of the company”, practical assessment of the image of SEB Global Services“, Research” research on the image-making factors of SEB Global Services”. The volume of work is 65 pages, 18 pictures, 1 table, 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecttēls
dc.subjectuzņēmums
dc.subject“SEB Global Services”
dc.subjectdarbinieki
dc.subjectklienti
dc.titleUzņēmuma “SEB Global Services” tēls un to ietekmējošie faktori.
dc.title.alternativeThe image of “SEB Global Services” company and its influencing factors.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record