• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju uzvedība eko apģērbu iegādes kontekstā.

Thumbnail
Открыть
303-99759-Regina_Dmitrijs_dr22054.pdf (1.394Mb)
Автор
Regiņa, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pēdējo gadu laikā cilvēki ir izrādījuši pieaugošu interesi par ekoloģiskiem apģērbiem ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē. Šī interese ir saistīta ar pieaugošo izpratni par klimata pārmaiņām, vides problēmām un sociālo atbildību. Cilvēki vēlas atrast ilgtspējīgas un videi draudzīgas apģērba alternatīvas, lai samazinātu savu ietekmi uz vidi. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz patērētāju uztveres veidošanās teorētiskajiem aspektiem un empīrisko pētījumu, izpētīt patērētāju uzvedību eko apģērbu iegādes kontekstā Latvijas tirgū, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs sastāv no trim nodaļām – 1.pētīs patērētāju uzvedības teorētiskos aspektus, 2. eko apģērbu tirgu un patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru skaidrošana eko apģērbu izvēlē, 3. veiks patērētāju anketēšanu par eko apģērbu iegādi. Darba beigās apkopoti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Darbā iekļautas 80 lapaspuses, tai skaitā 7 tabulas, 48 attēli un 5. pielikumi.
 
In recent years, people have shown a growing interest in eco-friendly clothing not only in Latvia but also worldwide. This interest is associated with a growing awareness of climate change, environmental issues, and social responsibility. People want to find sustainable and environmentally friendly clothing alternatives to reduce their impact on the environment. The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical aspects of consumer perception formation and empirical research, to explore consumer behavior in the context of eco-clothing purchases in the Latvian market. The work consists of three sections – 1. exploring theoretical aspects of consumer behavior, 2. elucidating the eco-clothing market and factors influencing consumer behavior in the selection of eco-clothing, and 3. conducting a consumer survey on eco-clothing purchases. In conclusion, findings are summarized, and recommendations are proposed for improvement. The paper includes 80 pages with various elements, including 7 tables, 48 images, and 5.appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65274
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV