• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā “Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem - Nateo, Livol, Muss

Thumbnail
Открыть
309-99786-Mackiala_Kristiana_km20084.pdf (2.528Mb)
Автор
Mackiala, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā „Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem- Nateo, Livol, Muss”, mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmolu komunikāciju sociālo mediju platformā “Instagram”, kādu saturu tie izvieto un ar kādu mērķi uztura bagātinātāju zīmoli veido komunikāciju šajā platformā. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, zīmolu, komunikāciju un platfromu „Instagram” , kā arī uztura bagātinātaju zīmolu raksturojums. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Bakalaura darbā pielietotās pētniecības metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja.
 
The theme of this bachelor thesis “Marketing communication analysis of dietry supplement brands like Nateo, Livol, Muss on the social media platform “Instagram”. The aim is to explore and evaluate the communication of the dietry supplement brands in social media platform “Instagram”, what content they publish and what is the purpose of building communication in this platform. The theoretical part describes theory about marketing, branding, communication and social media platform „Instagram”, characteristics of dietry supplement brands. Bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodology and empirical part. Research methods are quantitive contentanalysis, semi-structured interview and surwey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65351
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV