Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorAmdurs, Dāvids
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:37Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99818
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65361
dc.description.abstractBakalaura darba Latvijas futbola komandu „SK Super Nova” un „RFS” sevis prezentēšana sociālajā medijā „Instagram” mērķis ir izpētīt un novērtēt Latvijas futbola komandu „SK Super Nova” un „RFS” sevis prezentēšanu sociālajā medijā „Instagram.” Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas- teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Darba teorētisko daļu veido trīs daļas, pirmajā teorijas apakšnodaļā tiek skatīts komunikācijas jēdziens un definīcija, otrajā apakšnodaļā tiek skatīta komunikācija sociālajos medijos, kā arī trešajā apakšnodaļā tiek pētīta kounikācijas loma sportā. Otrajā teorijas daļā tiek pētīti sociālie mediji, to definīcija un būtība,ka arī tiek pētīts sociālo mediju satura marketings, tā praktiskā un teorētiskā nozīme, savukārt trešajā teorijas nodaļā tiek pētīta sevis prezentēšana sociālajos medijos un tās nozīmība mūsdienās. Bakalaura darba izstrādē tika pielietotas šādas pētniecības metodes: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Ar kvantitatīvās kontentanalīzes metodi tika analizēts futbola komandu Instagram saturs, savukārt ar intervijas palīdzību tika iegūta informācija no komandu komunikācijas speciālistiem par mērķiem un metodēm, kādas tiek pielietotas informācijas publicēšanai Instagram kontos. Ar aptaujas palīdzību tika noskaidrots respondentu viedoklis par futbola komandu Instagram kontos publicēto saturu sevis prezentēšanas jomā.
dc.description.abstractSelf-presentation of the Latvian football teams "SK Super Nova" and "RFS" in the social media "Instagram" is the aim of the bachelor thesis to study and evaluate the self-presentation of the Latvian football teams "SK Super Nova" and "RFS" in the social media "Instagram." The bachelor thesis consists of three main parts - theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part of the work consists of three parts, the first part of the theory examines the concept and definition of communication, the second subsection examines communication in social media, and the third subsection examines the role of communication in sports. The second part of the theory examines social media, its definition and essence, the second subsection examines social media content marketing, its practical and theoretical significance, while the third chapter of the theory examines self-presentation in social media and its significance today. The following research methods were used in the development of the bachelor thesis: quantitative content analysis, semi-structured interview and survey. The Instagram content of football teams was analyzed using the method of quantitative content analysis, while information was obtained from team communication specialists about the goals and methods used for publishing information on Instagram accounts with the help of an interview. With the help of a survey, the opinion of the respondents was clarified regarding the self-presentation content published on the Instagram accounts of football teams.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsevis prezentēšana
dc.subjectInstagram
dc.subjectfutbola komanda SK Super Nova
dc.titleLatvijas futbola komandu "SK Super Nova" un "RFS" sevis prezentēšana sociālajā medijā "Instagram"
dc.title.alternativeLatvian football teams "SK Super Nova" and "RFS" self presentation on social media "Instagram"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record