• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "CanvasWAY" digitālā mārketinga komunikācijas analīze

Thumbnail
View/Open
309-99844-Vitolins_Bruno_bv20012.pdf (889.0Kb)
Author
Vītoliņš, Bruno
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba ‘’Uzņēmuma SIA ‘’CanvasWAY’’ digitālā mārketinga komunikācijas analīze’’ mērķis ir izpētīt un analizēt SIA ‘’CanvasWAY’’ ‘’melnās piektdienas’’ reklāmas kampaņu ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’ sociālajos medijos. Darba teorētiskais pamats sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts un analizēts zīmols. Otrajā daļā tiek aprakstīta digitālā mārketinga komunikācija, kur padziļināti ir izpētīti sociālie mediji ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas trīs pētījuma metodes - kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptaujas metode. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti pētījuma rezultāti, veikta analīze un akpopoti secinājumi.
 
The aim of the bachelor thesis ‘’In-Depth analysis of the digital marketing communication of SIA ‘’CanvasWAY’’ is to study and analyse the Black Friday advertising campaign of SIA ‘’CanvasWAY’’ on ‘’Facebook’’ and ‘’Instagram’’ The theoretical basis of the work consists of two chapters. The first chapter describes and analyses the brand. The second part describes the digital marketing communication, where the social media ''Facebook'' and ''Instagram'' are studied in depth. The methodological part of the bachelor thesis describes three research methods: qualitative and quantitative contingency analysis, semi-structured interview and survey method. The empirical part of the bachelor thesis summarises the results of the research, analyses and draws conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65370
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV