• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola tēla un mārketinga komunikācijas analīze ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā "Street Burgers" un "McDonald's" piemērā

Thumbnail
Открыть
309-99849-Adejanovs_Kirills_ka20028.pdf (2.891Mb)
Автор
Adejanovs, Kirills
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola tēla un mārketinga komunikācijas analīze ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā “Street Burgers” un “McDonald’s” piemērā”, un mērķis ir novērtēt izvēlēto ātrās ēdināšanas restorānu zīmola tēla un mārketinga komunikāciju sociālos medijos un noskaidrot sociālo mediju lomu ātrās ēdināšanas restorānu komunikācijā. Darbs sastāv no trijām daļām. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas Sociāla sprieduma teorija un Pamatotas rīcības teorija/ Plānotas uzvedības teorija un mārketinga/ zīmola jēdzieni. Metodoloģijā tiek izmantotas 3 pētniecības metodes: aptauja, daļēji strukturētas intervijas un kvantitatīva kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek apkopoti pētījumu rezultāti un izdarīti secinājumi.
 
The topic of the Bachelor thesis is “Brand image and marketing communication analysis for fast food companies in Latvia on the example of Street Burgers and McDonald's”, and the aim is to evaluate the brand image and marketing communication of the selected fast-food restaurants in social media and to find out the role of social media in the communication of fast-food restaurants. The thesis consists of three parts. The theoretical part deals with Social Judgement Theory and Theory of Reasoned Action/Planned Behavior and marketing/branding concepts. The methodology uses 3 research methods: survey, semi-structured interviews, and quantitative content analysis. The empirical part summarizes the results and draws conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65374
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV